ΡΩΜΙΟΙ (Γιατί Ρωμιοί)

1 Μαρ 2015

Μισεμός Φωκίωνος ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ, Σητειακού Επιχειρηματία

Προς τον Άλκη Καλαμπόκη
Αγαπητέ Άλκη 

Εντελώς τυχαία έμαθα ότι η Άτροπος Μοίρα σε χτύπησε
(και σένα) παίρνοντας τον πατέρα σου.
http://sitia-news.blogspot.gr/2015/02/blog-post_511.html
Πραγματικά δέξου τα πιο θερμά μου Συλλυπητήρια.
Ο Φωκίων Καλαμπόκης υπήρξε πρότυπο ήθους, υπόδειγμα ανθρωπιάς, παράδειγμα σεμνότητας και σπουδαίας επιχειρηματικότητας. Γνωριζόταν με τον πατέρα μου, Μανώλη Μαστοράκη, και συχνά κουβέντιαζαν. Να είναι γλυκύς ο ύπνος του και αθάνατος στις θύμησες μας! Καλή δύναμη σε εσένα και στον Χριστόφορο.

Ο φίλος και συμμαθητής σου 
Νίκος Μαστοράκης


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΚΗ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ
Αγαπητέ  φίλε και συμμαθητή μου,Νίκο 
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Τον πόνο αυτό τον έχεις ζήσει και ξέρεις.Μέσα σε αυτό τον πόνο υπάρχει ο μικρός μου Φωκίωνας που φέρει το όνομα ενός εντίμου και απλού ανθρώπου,
Του πατέρα μου.Ευχαριστώ και τον Κο Ζερβάκη για τα πολύ καλά του λόγια.

Αλκης Καλαμπόκης