ΡΩΜΙΟΙ (Γιατί Ρωμιοί)

18 Φεβ 2016

"Και τώρα πώς θα βρούμε τον δρόμο για την Τουρλωτή;"

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ (Λασιθίου): Μόλις έφτασε στα χέρια μου το άριστο αισθητικά και δημιουργικά ημερολόγιο του Πολιτιστικού Συλλόγου Τουρλωτής. Ευχαριστώ την συμμαθήτρια μου Πόπη Μπετίνη που μου το έστειλε. Άνοιξα το φάκελλο ανυπόμονα. Αμέσως αντίκρυσα στo εξώφυλλο μια πανοραμική φωτογραφία τραβηγμένη από τη Στεφανιά. Δυο πράγματα κύτταξα αμέσως την Εκκλησία και το Σχολείο, και το Ταχυδρομείο όπου υπηρετούσε ο πατέρας μου για 24 ακριβώς χρόνια. Έκλαψα, δεν δάκρυσα απλώς. Στη συνέχεια το ξεφύλλισα. Είδα ανθρώπους που είχα να τους δω πάνω από είκοσι / τριάντα χρόνια. Από τη νεολαία δεν ξέρω κανένα. Πόπη, σε ευχαριστώ
(Ήμουν τριών χρονών όταν ήρθα πρώτη φορά στην Αθήνα
και ήμασταν κάπου στα Πατήσια όταν κάποια στιγμή ρώτησα:

-- Και τώρα πώς θα βρούμε τον δρόμο για την Τουρλωτή;
Οι γονείς μου γελάσανε

Μετά από 50 χρόνια ξαναρωτώ όσους με διαβάζετε

Αλήθεια, τώρα πώς θα βρούμε τον δρόμο για την Τουρλωτή; )

Νίκος Μαστοράκης